عنوان مقاله : بهترین شرکت طراحی سایت در اصفهان

مقدمه

شرکت طراحی سایت مهرگان از سال 1380 فعالیت خود را به طور تخصصی در زمینه طراحی و تولید وب سایت های اینترنتی آغاز کرد. ساخت سایت های متعدد برای شرکت های مختلف تجربه بسیار خوبی را برای شرکت مهرگان در بر داشته است. در طول این مدت شرکت ما به واسطه آزمودن انواع زبان های برنامه نویسی و پلت فرم های مختلف جهت طراحی سایتهای با مضامین متفاوت تجربه بسیار گران بهایی در زمینه طراحی سایت بدست آورده است. اگر به دنبال بهترین شرکت طراحی سایت در اصفهان هستید این مقاله را تا انتها دنبال کنید .

طراحی سایت در اصفهان 

در زمان کنونی نیاز اکثر مشتریانی که در پی وب سایت هستند، داشتن امکاناتی جهت اضافه و کم کردن محتویات و مطالب سایت است. به همین دلیل در یک پروژه طراحی سایت نگاه اصلی ما به مشتری و یا کاربری بوده که قرار است مدیریت وب سایت را انجام دهد.

ویژگی طراحی سایت های شرکت مهرگان

از ویژگی های سایت های طراحی شده توسط شرکت طراحی سایت مهرگان می توان به موارد زیر اشاره کرد.
•    کلیه سایت های طراحی شده توسط شرکت مهرگان دارای محیط مدیریتی قدرتمند و کاملا ساده هستند.
•    رنگ بندی و نوع طراحی از دیگر نکات حائز اهمیت در وب سایت های طراحی شده توسط شرکت مهرگان است.
•    پشتیبانی و آموزش کاربران با چاشنی صبر و حوصله از دیگر نقاط قوت تیم طراحی مهرگان به حساب می آید.
در ادامه اجرای پروژه های متعدد در زمینه طراحی سایت در اصفهان با توجه به نیاز سنجی که در بین اکثر مشتریان و مخاطبان مجموعه انجام گرفت مشخص شد اکثر کسب و کار ها و تجارت ها در بازار کنونی بیشتر از آنکه به یک وب سایت یا فروشگاه اینترنتی نیاز داشته باشند نیازمند مشاوره و راهنمایی جهت استفاده از امکانات و سرویس های موجود در اینترنت جهت رونق کسب و کار خود هستند.

طراحی سایت در اصفهان

سهم ما از حضور در طراحی سایت

جالب است بدانیم امروزه حدود 3 میلیارد نفردر سراسر دنیا از اینترنت استفاده می کنند که سهم کشور ما ایران حدود 50 میلیون نفر است. در دنیای کنونی، نقطه آغازین تماس مشتری با یک شرکت اغلب وب سایت آن شرکت است. بر این اساس حضور در شبکه جهانی اینترنت حتی اگر حضوری ضعیف باشد بهتر از عدم حضور در آن تلقی می شود. بودن در اینترنت یک انتخاب نیست، یک ضرورت است.

مراحل طراحی سایت

از آنجایی که امکانات و قابلیت های زیاد و متنوعی در دنیای مجازی تعبیه می شود و روز به روز نیز در حال پیشرفت و تغییر است موضوع جدیدی به نام مشاوره اینترنتی جهت رونق کسب و کار ها به عنوان یکی از فیلدهای اصلی شرکت مهرگان قرار گرفت. یکی از مهمترین و شاید بتوان گفت اصلی ترین روش بازاریابی و جذب مشتری جدید برای شرکت ها در دنیای اینترنت قرار دادن وب سایت آن ها در صفحات اول موتورهای جستجو مانند گوگل است. شرکت طراحی سایت مهرگان مدعی است با انجام بیشترین نمونه کارها در این حوزه به عنوان بهترین شرکت طراحی سایت در اصفهان شناخته می شود.

خدمات شرکت مهرگان

به طور کلی خدمات شرکت مهرگان را می توان به دو بخش عمده تقسیم کرد.

  1. طراحی سایت های کاربردی شرکتی و فروشگاهی با طراحی جذاب و چشم نواز همراه با رعایت استانداردهای موتورهای جستجو مطابق با ابزار و امکانات روز دنیا
  2. بهینه سازی وب سایت ها برای موتور جستجوی گوگل و استفاده از سایر ابزار های تبلیغاتی موجود در اینترنت مانند آگهی نامه های اینترنتی ، شبکه های اجتماعی ، ایمیل مارکتینگ و …

نمونه کارهای بیشتر ما را می توانید در وب سایت ما به نشانی https://isfahanwebdesign.com مشاهده فرمایید.

از دیگر خدمات شرکت مهرگان بهینه سازی وب سایت ها و انجام امور سئو سایت در اصفهان است. در این نوع خدمات وب سایت شما در کلیدواژه های تعیین شده به صورت تضمینی در صفحات اول گوگل قرار می گیرد. 

شرکت های طراحی سایت حرفه ای در اصفهان

با پیشرفت روز افزون صنایع مختلف در کشور و رشد جمعیت، شرکت‌ هایی که قصد دارند برای جذب مشتری بیشتر به اینترنت روی بیاورند، روز به‌ روز افزایش پیدا می‌ کنند. در نتیجه شرکت‌ هایی که در زمینه طراحی سایت فعالیت می‌ کنند نیز بیشتر می‌ شوند.

اگر شما بخواهید این کار را به شرکت‌ ها بسپارید، چیزی که بعد از تصمیم‌ گیری راه‌ اندازی کسب‌ و کار آنلاین با آن روبه‌ رو می‌ شوید، انواع شرکت ‌ها در زمینه ساخت سایت در اصفهان هستند که هرکدام از این شرکت ها خدماتی را برای مشتریان خود ارائه می‌ دهند.

خدمات شرکت های طراحی سایت

شرکت‌ های طراحی سایت، شرکت‌ هایی هستند که فقط در زمینه طراحی سایت می‌ توانند به شما خدمات ارائه داده و هیچگونه پشتیبانی از طرف این شرکت‌ ها ارائه نمی‌ شود. این نوع شرکت‌ ها طبق چیزی که شما مد نظر دارید، طراحی انجام می‌ دهند. اگر شما به نحوه مدیریت سایت آشنایی کامل دارید، می‌ توانید به این نوع شرکت‌ ها سفارش ساخت سایت بدهید. در غیر این صورت این نوع شرکت‌ ها به افراد مبتدی توصیه نمی‌ شوند.

پشتیبانی سایت

خیلی از شرکت‌ ها برای رضایت بیشتر مشتریان خود و همچنین جذب مشتری بیشتر، علاوه بر طراحی سایت واحدی به‌ عنوان پشتیبانی دارند. هر زمان مشتریان این شرکت‌ ها با مشکلی رو به‌ رو شدند، می‌ توانند از خدمات پشتیبانی این شرکت‌ ها استفاده کنند تا افراد بتوانند مشکلات جزئی سایت خود را به کمک پشتیبانی این شرکت‌ ها برطرف کنند. البته باید توجه کنید که اگر قرار باشد خودتان مدیریت سایت را بر عهده بگیرید، حتماً باید با نحوه کار کردن با سایت آشنایی کامل پیدا کنید.

شرکتی که خیلی از کارفرمایان اصفهانی به دنبال آن هستند، مجموعه ای است که صفر تا صد پشتیبانی سایت در اصفهان را بر عهده بگیرد. به این صورت که بعد از طراحی، خود شرکت مدیریت سایت را بر عهده‌ گرفته و مسئولیت رونق کسب‌ و کار فرد در فضای مجازی را نیز متقبل شود.

آموزش استفاده از سایت

برخی شرکت ها علاوه بر ساخت سایت برای اینکه افراد راحت تر از آن استفاده کنند آموزش هایی برای آن ها آماده می کنند. این نوع شرکت‌ ها بهترین گزینه برای توسعه هر نوع کسب‌ و کار آنلاینی هستند. سفارش طراحی سایت به این شرکت ها به شما کمک می‌ کنند تا روز به‌ روز در کسب‌ و کار خود پیشرفت کنید. البته توصیه می شود برای اینکه در این زمینه از رقبای خود سبقت بگیرید حتما سئو و تولید محتوای سایت خود را به افراد متخصص در این زمینه بسپارید.

شرکت طراحی سایت مهرگان

ویژگی‌ های یک شرکت خوب

با وجود اینکه شرکت‌ های زیادی در زمینه طراحی سایت با خدمات متفاوت فعالیت می‌ کنند، اما برخی ویژگی‌ ها باعث می شود تا تعدادی از انواع شرکت های طراحی سایت در اصفهان به‌ عنوان بهترین شرکت‌ های طراحی وب‌ سایت شناخته شوند. این ویژگی‌ ها عبارتند از:

  1. شرکت طراحی سایت با نمونه کارهای حرفه ای 

یکی از ویژگی‌ هایی که می‌ توان به‌ راحتی یک شرکت خوب در زمینه طراحی سایت را شناسایی کرد، دیدن نمونه کارهای طراحی سایت آن مجموعه است. شما می‌ توانید با دیدن نمونه کارهای شرکت‌ ها تشخیص دهید که کدام شرکت می‌ تواند به بهترین شکل ایده شما را پیاده‌ سازی کند. همچنین می‌ توانید از صاحبان وب‌ سایت‌ هایی که از این شرکت خدمات دریافت کرده‌ اند پرس‌ و جو کنید تا مطمئن شوید که این شرکت مناسب کار شما است یا خیر.

  1. پشتیبانی قوی

یکی از چیز هایی که خیلی از شرکت‌ ها از ارائه آن به‌ صورت حرفه‌ ای عاجز هستند، پشتیبانی به‌ موقع و دقیق است. داشتن یک پشتیبانی قوی برای وب‌ سایت یک موهبت محسوب می‌ شود. همان‌ طور که می‌ دانید یک وب‌ سایت مانند مغازه یا دفتر کار است که همیشه و به صورت شبانه ‌روز به مشتریان خدمات می‌ دهد. حال اگر برای این مغازه یا دفتر کار مشکلی به وجود آید، برای رفع آن بهترین گزینه متخصصان پشتیبان هستند تا هرچه سریع‌ تر بتوانند مشکل شما را رفع کنند.

  1. استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا برای طراحی

اگر شرکتی که انتخاب می‌ کنید از نرم‌ افزارها و سیستم‌ های روز دنیا برای طراحی سایت شما استفاده کند، به‌ شدت در رونق کسب‌ و کار شما می‌ تواند تأثیرگذار باشد. نتایج تحقیقات نشان می‌ دهد سایت‌ هایی که از نظر زیبایی و گرافیک در سطح بالایی قرار دارند، بیشتر از رقبای خود مشتری جذب می‌ کنند. طراحی زیبای سایت به شما کمک می‌ کند که کاربران مجدد به سایت شما مراجعه کنند و همچنین سایت شما را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنند.

  1. ضمانت طراحی وب‌ سایت

یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت در اصفهان شرکتی است که کیفیت کار خود را ضمانت کند. برخی شرکت‌ ها با ارائه ضمانت طراحی سایت به مشتریان خود اطمینان می‌ دهند که به بهترین شکل ایده آن‌ ها را پیاده‌ سازی می‌ کنند. این نوع ضمانت مشخص می‌ کند که این شرکت از کیفیت کار خود اطمینان کامل دارد و شما می‌ توانید با خیال راحت به این‌ چنین شرکت‌ هایی اعتماد کنید.

  1. طراحی توسعه‌ پذیر

نکته‌ ای که باید به آن توجه کنید این است که آیا شرکتی که شما آن را مدنظر دارید، سایت شما را طوری طراحی می‌ کند که اگر در آینده به فروشگاه یا موارد دیگر نیاز داشتید بتوانید بر روی سایت شرکتی خود آن را راه‌ اندازی کنید؟ شرکت طراح باید این موضوع را مدنظر داشته باشد که احتمال دارد کارفرما روزی بخواهد سایت خود را توسعه دهد. پس باید به نحوی سایت طراحی شود که قابلیت توسعه دادن آن وجود داشته باشد.