شرکت برتر هاستیگ

مقدمه

با توجه به بازار کسب و کار اینترنتی امروزه ، اغلب افراد سعی بر راه اندازی یک وب سایت برای کسب و کار و شغل خود هستند. همچنین افرادی هم قصد دارند برای خود کسب و کار اینترنتی راه اندازی کنند برای این کار ابتدا باید وب سایتی طراحی کنند. همانطور که میدانیم هرسایت بروی یک سرویس میزبان وب قرار داده می شود که به آن هاست می گویند. هاست در انواع مختلفی وجود دارند که با توجه به منابع مورد کاربرد یک سایت و متناسب با آن، داشتن یک هاست مورد نیاز است. در این مقاله سعی داریم تا به معرفی شرکت برتر هاستیگ بپردازیم. شرکت طراحی سایت در اصفهان اطلاعات جامعی درباره ی این شرکت ها در اختیار شما قرار می دهد تا بهتر با عملکرد آن ها آشنا شوید.

مهین وب هاست

یکی از بهترین و فعال ترین هاست های ایران میهن وب هاست است که با ۱۲۲ هزار مشتری در حال حاضر مشغول به فعالیت می باشد. این  شرکت به دلیل ارائه ی سرویس های با کیفیت و سودمند و همچنین با قیمت مناسب توانسته رضایت مشتریان خود را بخوبی جلب کند. این وب هاست با بهره گیری از کادر مجرب همچنین گروه پشتیبانی در طول شبانه روز آماده ی پاسخگویی به مشتریان خود است. با ارتباط با تیم پشتیبانی میهن وب هاست به راحتی می توان مشکلات خود را در زمینه ی وب سایت در کمترین زمان برطرف کرد. میهن وب هاست یکی از بهترین و فعال ترین شرکت های ارائه ی هاست در ایران به شمار می رود.

شرکت برتر هاستیگ

ایران سرور

یکی دیگر از شرکت برتر هاستیگ در ایران، شرکت ایران سرور است که با حدود 20 سال سابقه ی فعالیت و دارا بودن 80 هزار مشتری کار می کند. بهره مندی از بروز ترین سیستم های نرم افزار و سخت افزار در این شرکت سبب شده تا سرعت سایت مشتریان  خود بالا برود. این شرکت با تیم پشتیبانی مجرب و قوی در طول شبانه روز آمادگی پاسخگویی به مشتریان خود را  دارد این تیم پشتیبان در کمترین زمان ممکن در هر ساعت از شبانه روز با راهنمایی های مفید مشکل مشتریان را برطرف می کند. خدماتی که این شرکت ارائه می دهد عبارتند از انواع هاستینگ از جمله هاست وردپرس، هاست دانلود همچنین انواع سرور مجازی و اختصاصی از لوکیشن های گوناگون از سراسر دنیا. پاسخگویی شرکت ایران سرور به تیکت ها حدود 30 دقیقه زمان می برد که برای پشتیبانی یک سایت بسیار زمان مناسبی است.

نکته!

شرکت ایران سرور برای هر سرور 64 گیگ رم و 8 استه سی پی یو معین کرده است بنابراین می توان گفت از نظر قیمت ایران سرور جز هاست های گران قیمت محسوب می شود.

هاست ایران

از دیگر شرکت برتر هاستیگ می توان به هاست ایران اشاره کرد. این شرکت با حدود 15 سال سابقه ی فعالیت و دارا بودن 60 هزار مشتری فعالیت چشمگیری دارد. هاست ایران برای میزبانی سایت مشتریان خود از بروز ترین سخت افزارهای دنیا استفاده می کند. ایران هاست دارای سرویس هایی است که فقط در داخل ایران میزبانی می شوند و در این شرکت سرویسی با لوکیشن خارجی وجود ندارد. تیم پشتیبانی در این شرکت در حال حاضررو به بهتری شدن است. سایت دانلودی که بروی سرورهای هاست ایران قرار دارد، هم اکنون سایت پی سی می باشد.

سون هاست

از بهترین شرکت های هاستینگ ایران در خصوص ارائه ی هاست در ایران شرکت سون هاست است. این شرکت جز شرکت برتر هاستینگ به شمار می رود که اقتصادی بوده و برای سایت های که فعالیت تازه ای دارند بسیار مناسب است. تیم پشتیبانی در سون هاست بسیار قوی است و بک آپ گیری روزانه از اطلاعات مشتریان خود را در دستور کار خود قرار داده است تا هنگام بروزرسانی سایت مشکلی پیش نیاید.

هاست دی ال

هاست دی ال یکی از هاست های با سابقه و حرفه ای است که تنها هاست هایی که مربوط به سایت های بزرگ را ارائه می دهد و میزبانی آن سایت ها را برعهده می گیرد. قیمت سرویس هایی که این شرکت ارائه می دهد در مقابل خدمات خوب و با کیفیتی که دارد بسیار مناسب است. پشتیبانی در این شرکت بسیار قوی بوده به طوری که در عرض چند دقیقه با پاسخگویی درست و مفید مشکل برطرف می شود.

هاست برتینا

برتینا شرکتی فعال در زمینه ی هاست است این شرکت دارای مشتریان زیادی بوده که خدمات با کیفیتی ارائه می دهد از خدمات مهم و متفاوت این شرکت می توان به سیستم ddos protection اشاره کرد این سیستم از حملات شدیدبه سایت ها جلوگیری می کند. سرویس هایی که این شرکت ارائه می دهد دارای پهنای باند نامحدود است.

طلا هاست

طلا هاست از دیگر شرکت برتر هاستیگ به شمار می رود که خدمات زیادی ارائه نمی دهد اما خدماتی که ارائه می دهد از جمله سرور مجازی و سرور اختصاصی و همچنین میزبانی سایت را با کیفیت بالا انجام می شود. پشتیبانی در این شرکت بسیار قوی و با سرعت است.

میزبان فا

میزبان فا شرکتی جدید است که فعالیت خود را در زمینه ی هاست با 20 هزار مشتری فعال پیش می برد. سرور های این شرکت در داخل ایران ارائه می شود و در خارج هیچ سروری ارائه نمی دهد. این شرکت برای میزبانی سایت های کوچک مناسب است. پشتیبانی در این شرکت معمولی است و برای رفع مشکل زمان زیادی از مشتریان می برد.

شرکت برتر هاستیگ

آبتین وب

آبتین وب از دیگر شرکت برتر هاستیگ است که برای سایت های کوچک مناسب است و ترافیک کمی دارند. پشتیبانی این شرکت معمولی است و ممکن است برای رفع مشکل ساعتی زمان ببرد قیمت هاستینگ این شرکت نسبت به خدمات و سرویس هایی که ارائه می دهد بسیار مناسب است.

پرشین تولز

پرشین تولز دارای 15 سال سابقه است و در زمینه ی هاست خدمات خوبی ارائه می دهد. بک آپ گیری روزانه از خدمات این شرکت است. اما باید بدانید که پشتیبانی در این شرکت ضعیف است.

سرور پارس

سرور پارس از قدیمی ترین و بهترین هاستینگ های ایران در خصوص ارائه ی هاست است. به طوری که هنوز شرکت های زیادی فعالیتی در زمینه ی هاست نداشتند این شرکت بطور خصوصی به فروش انواع سرور پرداخته بود. استفاده از جدیدترین تکنولوژی و تجهیزات در دستور کار این شرکت است. پشتیبانی در این شرکت قوی است و با کادر متخصص به صورت شبانه روزی انجام می شود.

شرکت نت افزار

یکی دیگر از شرکت برتر هاستیگ در ایران، شرکت نت افزار است که فعالیت خود را در استان اصفهان شروع کرده است . قیمت سرویس های این شرکت مناسب بوده و کیفیت خوبی دارند. پشتیبانی خوب این شرکت توانسته باعث جلب رضایت مشتریان خود بشود. ناگفته نماند این شرکت گواهی ssl را بصورت رایگان به مشتریانش ارائه می دهد اما محدودیتی نیز در این باره قائل شده است از جمله  محدودیت در بازدید روزانه تا 2000 بار ، ساخت یک دیتا بیس و  نداشتن هاست ابتدایی  addon domain .

شرکت هاست نگار

از دیگر شرکت های برتر ارائه دهنده هاست شرکت هاست نگار است. سابقه ی فعالیت این شرکت 13 سال بوده که خدمات ویژه ای با بهترین و مناسب ترین قیمت ارائه می کند. این شرکت میزبانی سایت های کشورهایی نظیر آلمان و فرانسه ، انگلیس و ایران را به عهده می گیرد. از خدمات مهم این شرکت بک آپ گیری هر 12 ساعت یکبار را می توان اشاره کرد. همچنین پهنای باند نامحدود و گارانتی 100 ساعته و بازگشت وجه از دیگر خدمات ویژه ی این شرکت به شمار می رود.

گنجه هاست

گنجه هاست هم از دیگر هاستینگ های برتر به شمار می رود که برای سایت های وردپرس گزینه و انتخاب بسیار مناسبی است. پشتیبانی در این شرکت بسیار خوب است. قیمت سرویس های این شرکت بالا است.

شرکت فراسو

شرکت فراسو جز بهترین هاستینگ های ایران است که دارای سرویس دهی متنوع و عالی دارد. خدماتی که این شرکت ارائه می دهد می توان به هاست ورد پرس، هاست لینوکس ، هاست با سرور اختصاصی و نصب ssl اشاره کرد. این شرکت در خصوص خرید هاست به مشتریان خود کدهای تخفیفی  ارائه می دهد . قیمت سرویس های این شرکت بسیار مناسب و ارزان است.

ویژگی های مهم بهترین هاست

با رونق گرفتن کسب و کارهای اینترنتی در این سالهای اخیر شرکت های هاستینگ ایجاد شده اند، انتخاب یک هاستینگ خوب نیاز به نکاتی دارد که باید حتما در نظر گرفت. این نکات عبارتند از:

  • قیمت مناسب هاست
  • پشتیبانی بصورت حرفه ای و تخصصی
  • پهنای باند هاست یکماهه
  • آپ تایم یا مدت زمان بالا بودن سایت
  • ارائه ی گواهی ssl
  • سخت افزار و نرم افزار مورد استفاده شرکت هاستینگ
  • بک آپ گیری منظم از سایت

پایان

در این مقاله سعی کردیم به بررسی شرکت برتر هاستیگ که در ایران فعالیت دارند را معرفی کنیم و به ویژگی های آن ها بپردازیم تا افراد با توجه به مطالب بالا هاست مورد نظر و متناسب با سایت خود را انتخاب کنند.