طراحی سایت شرکتی حرفه ای

مقدمه

یکی از مسائلی که امروزه باعث شناخت بیشتر کسب و کار ها می شود، طراحی سایت است. ساخت سایت برای هر نوع کسب و کاری می تواند باعث جذب مشتری و افزایش فروش شود. شرکت و سازمان ها هم برای شناسایی و ارائه بیشتر خدمات باید از طراحی سایت استفاده کنند که در این مقاله قصد داریم به بررسی طراحی سایت حرفه ای بپردازیم. پس تا انتها ما را همراهی کنید.

فهرست

طراحی سایت شرکتی حرفه ای و نکات آن
سئو سایت شرکتی
مزایای طراحی سایت شرکتی
طراحی سایت شرکتی را به چه کسی بسپاریم؟


طراحی سایت شرکتی حرفه ای و نکات آن

ساخت سایت برای هر کسب و کار ضروری است. شرکت ها و سازمان ها هر چه قدر بزرگ یا کوچک باشند، برای شناخته شدن بیشتر و افزایش فروش باید از طراحی سایت استفاده کنند.

نکات طراحی سایت شرکتی

1. انتخاب طرح مناسب

در طراحی سایت شرکتی، باید طرحی مناسب و حرفه‌ای انتخاب کرد که با هویت و فعالیت شرکت سازگار باشد. همچنین باید به رنگ‌ها، فونت‌ها و تصاویر استفاده شده در طرح توجه کرد تا با هویت شرکت هماهنگ باشند. سعی کنید در طراحی سایت های شرکتی، از طرح های شلوغ و گیج کننده استفاده کنید. بهتر است طرح ها علاوه بر منحصر یه قرد بودن ساده و قسمت های مختلف آن قابل دسترس باشد.

2. طراحی ساده و کاربرپسند

سایت شرکتی باید ساده و قابل استفاده برای کاربران باشد. برای این منظور، باید از طراحی مناسب منوها، دکمه‌ها و فرم‌های جستجو استفاده کرد.

3. محتوای مناسب

محتوای سایت باید مرتبط، جذاب و قابل فهم باشد. باید از تصاویر و ویدئوها برای جلب توجه کاربران استفاده کرد و محتوای متنی را به صورت خلاصه و مختصر ارائه داد. محتوا باید به نحوی نوشته شود که بتواند کاربر جذب کند و علاوه بر جذب کاربر، اطلاعاتی در رابطه با عملکرد شرکت ارائه دهد.

4. بهینه‌ سازی برای موتورهای جستجو

سایت شرکتی باید بهینه‌سازی شده برای موتورهای جستجو باشد تا در نتایج جستجو قرار گیرد. برای این منظور، باید از کلمات کلیدی مناسب و ساختار مناسب URL استفاده کرد.
سئو یکی از موارد مهم در طراحی محسوب می شود که بی توجهی به آن رتبه سایت را کاهش می دهد. در صورتی که رتبه سایت کاهش پیدا کند، بازدید و فروش و استفاده از خدمات کاهش پیدا می کند که به ضرر کسب و کار است.

5. واکنش‌ گرا بودن

با توجه به اینکه بیشتر کاربران از دستگاه‌های مختلف به سایت دسترسی دارند، باید سایت شرکتی واکنش‌گرا باشد و به طور خودکار به اندازه صفحه نمایش دستگاه کاربر تنظیم شود. یعنی هم با موبایل هم با انواع تبلت ها سازگاری داشته و قسمت های مختلف آن به بهترین نحو نمایش داده شود.

6. ایجاد بخش‌ های مختلف

برای بهتر دسته‌بندی و ارائه اطلاعات به کاربران، بخش‌های مختلفی مانند درباره ما، خدمات، محصولات، نمونه کارها و تماس با ما باید در سایت شرکتی ایجاد شود.
این بخش ها مورد استفاده کاربر قرار می گیرد زیرا به دنبال استفاده از خدمات شرکت و نوع ارائه خدمات است. پس سعی کنید در طراحی این صفحات سایت نکات مربوطه را در نظر بگیرید و محتوا مناسب بارگذاری کنید.

7. استفاده از فناوری‌های جدید

در طراحی سایت شرکتی باید از فناوری‌های جدید مانند HTML5، CSS3 و جاوااسکریپت استفاده کرد تا سایت بیشترین کارایی و سرعت را داشته باشد.

8. ارائه اطلاعات تماس

باید اطلاعات تماس با شرکت به صورت واضح و دقیق در سایت قرار گیرد تا کاربران بتوانند با شرکت در ارتباط باشند. حتی بهتر است ساعت کار شرکت، آدرس محل و صفحات مجازی دیگر شرکت هم معرفی شود تا کاربر در صورت نیاز از هر کدام آن ها استفاده کند.

9. طراحی رسپانسیو

با توجه به اینکه بیشتر کاربران از دستگاه‌های مختلف به سایت دسترسی دارند، باید سایت شرکتی به صورت رسپانسیو طراحی شود تا در همه دستگاه‌ها به درستی نمایش داده شود.

10. آزمایش و بهبود مداوم

بعد از طراحی سایت شرکتی، باید آن را مداوم آزمایش و بهبود داد تا بهترین نتیجه را به کاربران ارائه دهد. همچنین باید بازخورد کاربران را در نظر گرفت و بهبودهای لازم را اعمال کرد. ممکن است حتی پس از استفاده از سایت مشکلاتی به وجود بیاید که طراح سایت باید به بررسی و رفع هر چه سریع تر آن بپردازد تا کاربران دچار مشکل نشوند.

طراحی سایت شرکتی حرفه ای

سئو سایت شرکتی

۱. سرعت سایت یکی از عوامل مهم در سئو است که باید به طور دقیق بررسی شود. در سایت های وردپرسی از افزونه های مختلفی برای افزایش سرعت استفاده می شود.
۲. امنیت سایت ها چه وردپرسی و چه اختصاصی باید یه طور دقیق بررسی شود. زیرا کاربران حوصله و وقت صبر کردن برای لود سایت ها را ندارند و در نتیجه به سرعت خارج می شوند.
۳. برای بهبود تجربه کاربری باید ۱فحات سایت به درستی طراحی شود. قسمت های مختلف در دسترس قرار گیرد و امکان دسترسی به اطلاعات با سرعت بیشتر انجام شود. در این صورت کاربر رضایت کامل پیدا می کند و به بررسی قسمت های مختلف سایت می پردازد.
۴. با موبایل، تبلت و لب تاب ها سایت باید دسترسی آسان داشته باشد. زیرا امروزه موبایل ها بیشتر از کامپیوتر و لپ تاپ ها در دسترس همه افراد قرار دارد و در نتیجه افراد راحت تر می توانند به رفع نیاز های خود بپردازند.

مزایای طراحی سایت شرکتی

1. افزایش دسترسی: با داشتن یک سایت شرکتی، کاربران به راحتی می‌توانند به اطلاعات شرکت دسترسی پیدا کنند و با شرکت در ارتباط باشند. همچنین می توانند در کادر مربوط به پرسش و پاسخ ها، سوالات متداول را بررسی کنند و پاسخ سوال خود را بیایند.

2. افزایش اعتماد: با داشتن یک سایت شرکتی حرفه‌ای و مناسب، اعتماد کاربران به شرکت و خدمات آن افزایش می‌یابد.

3. ارائه اطلاعات بیشتر: در سایت شرکتی می‌توان به صورت جامع و کامل درباره شرکت، خدمات، محصولات و نمونه کارها اطلاعات را ارائه داد.

4. فروش و بازاریابی آنلاین: با داشتن یک سایت شرکتی، می‌توان به صورت آنلاین خدمات و محصولات را به فروش رساند و بازاریابی کرد.

5. کاهش هزینه‌ها: سایت شرکتی به عنوان یک وسیله دیجیتال، هزینه‌های تبلیغات و بازاریابی را کاهش می‌دهد.

6. افزایش رقابت‌پذیری: با داشتن یک سایت شرکتی حرفه‌ای، شرکت می‌تواند در رقابت با سایر شرکت‌ها قدم بردارد و جذابیت بیشتری برای مشتریان خود ایجاد کند.

7. ارتباط مستقیم با مشتریان: سایت شرکتی به عنوان یک وسیله ارتباطی مستقیم با مشتریان عمل می‌کند و مشتریان می‌توانند نظرات و بازخوردهای خود را با شرکت به اشتراک بگذارند.

8. افزایش امنیت: با داشتن یک سایت شرکتی، اطلاعات شرکت و مشتریان به صورت آنلاین و در یک محل مطمئن ذخیره می‌شوند.

9. افزایش اهمیت و شناخت برند: با داشتن یک سایت شرکتی حرفه‌ای، برند شرکت قوی‌تر و شناخته‌تر می‌شود.

10. مسیریابی بهتر: با داشتن یک سایت شرکتی، می‌توان بهتر مسیریابی کرد و کاربران را به سایر پلتفرم‌های دیجیتال شرکت مانند شبکه‌های اجتماعی هدایت کرد.

مزایای طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت شرکتی را به چه کسی بسپاریم؟

یکی از راه های طراحی سایت شرکتی حرفه ای سفارش آن به شرکت های معتبر در زمینه طراحی سایت و برنامه نویسی است. شرکت های مختلفی در این حوزه مشغول به فعالیت هستند. اما شرکت مهرگان با داشتن طراح سایت، سئوکار، تولید کننده محتوا، برنامه نویس و… شرکتی کامل برای سفارش سایت مورد نیاز شما محسوب می شود. در نتیجه توصیه می شود طراحی سایت مورد نیاز خود را به این شرکت بسپارید.

سخن آخر

فرقی نمی کند که شرکت شما کوچک یا بزرگ است. برای بازدید و افزایش مشتری باید از طراحی سایت مناسب برای آن استفاده کنید. در این مقاله به طور کامل به بررسی طراحی سایت شرکتی حرفه ای پرداختیم و نکات آن را بیان نمودیم. شما عزیزان می توانید سوالات خود را در رابطه با موضوع این مقاله با ما در میان بگذارید. همچنین برای سفارش طراحی سایت کافی است با مشاوران شرکت مهرگان در ارتباط باشید.