عنوان مقاله : قیمت سئو در اصفهان با توجه به نوع پروژه

همه چیز در رابطه با هزینه سئو در اصفهان

امروزه با گستردگی دنیای دیجیتال و اینترنت و تاثیر آن بروی تمام بخش های زندگی مدرن می توان گفت یکی از موضوعات جذاب و رقابتی در حوزه ی کسب و کار سئو می باشد. سئو علمی جدید و در حال تغییر بوده که نقش مهمی در اقتصاد وکسب و کارو بازاریابی جهت ارائه ی خدمات و فروش دارد. کاربران بهینه سازی سایت در اصفهان با استفاده از سئو فضای رقابتی در بازاریابی و کسب و کار اینترنتی ایجاد کرده اند که این خود موضوعی است چالش برانگیز، آنها باتلاش برای کسب رتبه های برتر گوگل و دیگر موتورهای جستجوگر، سعی دارند تا افزایش بازدید و فروش محصولات و ارتقای بازاریابی اینترنتی خود را بالا ببرند. عواملی متعددی بر هزینه سئو تاثیر می گذارند. بنابراین نمی توان شاخصی برای قیمت گذاری آن تعیین کرد. در این مقاله قصد داریم به عوامل تاثیرگذار بر قیمت سئو در اصفهان بیشتر بپردازیم در ادامه با ما همراه شوید.

هزینه سئو در اصفهان چقدر است؟

همانطور که در مطلب قبل اشاره کردیم سئو شاخص معینی برای قیمت گذاری ندارد. همچنین در فضای بازار اینترنتی ایران هنوز استاندارد و روشی خاصی برای این منظور تعیین نشده است تا به واسطه ی آن پروژه های سئو قیمت گذاری شوند اما می توان عواملی که شرکت های طراحی سایت برای فعالیت خود جهت قیمت سئو در نظر می گیرند به دامنه ی فعالیت، نوع سئو، سیستم مدیریتی محتوا، وضعیت سایت و شرکت اجرا کننده سئو اشاره کرد. در ادامه به تفکیک به توضیح آن ها می پردازیم.

قیمت سئو در اصفهان

دامنه ی فعالیت سایت

هر شرکت بنا به سختی فعالیتش برای سئو کردن و به کاربردن و پیداکردن کلمات کلیدی در باب موضوع و فعالیت سایت مورد نظر می تواند قیمت تعیین کند.

نوع سئو

یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار بر قیمت سئو در اصفهان، نوع آن است. صاحبان سایت برای این کار قراردادهایی را با شرکت طراحی سایت منعقد می کنند. این قراردادها خود شامل چند نوع هستند از جمله:

۱– جایگاه کلمات کلیدی

در این نوع قرارداد به ازای سئو کردن سایت با چندین کلمه ی کلیدی تعیین شده و نحوه قرارگیری آن در مرتبه های بالا، هزینه توسط کارفرما به طراح سایت پرداخت می شود. ناگفته نماند این کار نیاز به مهارت و توانایی بالا دارد که سئوکار باید از آن برخوردار باشد.

۲– برحسب آمار ورودی گوگل

برای سئو، ورودی دریافتی از گوگل مهم است. اساس این قرارداد تعداد بازدید- کلیک دریافتی از گوگل است که تعیین کننده ی قیمت یک پروژه سئو به حساب می آید. دریافت ترافیک از گوگل دارای اهمیت بوده اما بطور قطع نمی توان آن را معیاری دقیق برای درست کار کردن سئو دانست.

۳– میزان فروش

در این نوع قرارداد قیمت سئو برحسب میزان افزایش فروشی که یک کسب و کار در پروژه سئو داشته است تعیین می‌ شود. این نوع قرارداد می تواند برای طرفین شیوه ی مناسبی محسوب شود اما در این بین مشکلی هم وجود دارد. به عنوان مثال طولانی بودن پروسه ی سئو و اینکه ممکن است برای تامین هزینه های یک سئوکار مشکل ساز باشد.

۴– بررسی خدمات ارائه شده

در این نوع قرارداد با بررسی هر یک ساعت فعالیت انجام شده برای سئو و خدمات دیگر هزینه پروژه سئو تعیین می شود.

۵– شراکت در پروژه سئو

در این قرارداد شرکت طراحی سایت در اصفهان با یک شرکت یا فروشگاه بصورت اشتراکی فعالیت می کنند به این صورت که تهیه و تامین و عرضه ی کالا و خدمات به مشتریان به وسیله ی صاحب کسب و کار انجام شود و بخش فروش و بازاریابی آن توسط سئوکار انجام می شود. این روش با رعایت اصول و چارچوب درست می تواند موفقیت آمیز و رضایت بخش باشد. 

وضعیت فعلی سایت

وضعیت فعلی یک سایت می تواند نمایانگر نیاز آن سایت به سئوی تکنیکال داخلی و یا خارجی باشد. با بررسی وضعیت سایت وتعیین سئوی درست و مناسب برای آن می توان قیمت را برحسب نوع سئو تعیین کرد.

شرکت اجرا کننده پروژه سئو

با توجه به تاثیر میزان فعالیت یک شرکت طراحی سایت همچنین پروژه های در دست اجرا و معتبر بودن شرکت مجری قیمت سئو در اصفهان تعیین می شود.

تاثیر تولید محتوا بر سئو

تولید محتواهای مفید و با کیفیت و با رعایت اصول سئو می تواند تاثیر خوبی بربالا بردن رتبه در این رقابت الیجاد کند. هنگامی که به طور مداوم مقالات و محتواهای با کیفیت منتشر شود و پاسخگوی مخاطبان برای حل هر مسئله ای باشد آن سایت از نظر کاربران جامع و مفید است. در نتیجه گوگل رتبه ی بالایی برای آن قائل می شود. بنابراین باید سعی کرد از طریق تولید محتواهای با کیفیت به سئوی یک سایت کمک کرد. 

 

خدمات سئو کدامند؟

خدمات سئو به سه دسته ی اصلی تقسیم می شوند این سه دسته عبارتند از:

سئو تکنیکال

به تغییراتی که در ساختار صفحات همچنین کدنویسی آن ها ایجاد می شود و باعث می شود موتورهای جستجوگر گوگل به صورت واضح محتوا و هدف سایت را درک کنند، سئو تکنیکال می گویند. فعالیت های مهمی که در این بخش انجام می شود عبارتند از بهینه سازی سایت از طریق سرعت بخشی و بهبود نمایش در سیستم های نمایشی، استفاده از تگ های مناسب و درست و عوامل مختلف دیگر.

بازاریابی محتوا

هر فعالیتی که از جنس نوشتاری و نگارش متن، تولید تصویر و ویدئو، برچسب گذاری و دسته بندی انجام شود را می‌ توان جزء بازاریابی محتوا قرار داد. این فرآیند از تدوین یک محتوای دقیق شروع و در قالب تولید نوشته ها و مقالات و نگارش محصولات اجرا می شود.

لینک‌سازی

از تکنیک های رایج این بخش می توان به اجرای لینک‌ سازی دستی، انجام فعالیت در شبکه‌ های اجتماعی، خرید بک لینک و خرید رپورتاژ آگهی اشاره نمود. با بررسی و تفکیک درست از فعالیت های مورد نیاز براحتی می توان اجرای هرکدام را زمان بندی کرد و هزینه ی مناسب و درستی برایشان تعیین کرد. همچنین می توان فهمید فعالیت های مورد نیاز در چه مدت و چه زمانی به پایان می رسد و مانع دریافت هزینه های اضافی می شود.

قیمت سئو با کیفیت  

هر چقدر انجام پروسه ی سئو بهتر باشد، هزینه ی دریافتی توسط سئوکار افزایش پیدا می کند. در واقع به طور قطع می‌ توان گفت که هرچه قدر کیفیت بهینه‌ سازی موتور جست‌وجو عالی باشد، قیمت پروژه ی سئو هم تحت تاثیر قرار گرفته و افزایش پیدا می کند. این روند در تمامی شهر ها به همین صورت است و برای تعیین قیمت سئو در اصفهان باید به موارد مختلفی توجه شود.